Epurare etnica marca Arsenie Papacioc: "Ca primar (legionar) al Zărneştilor, în trei zile am scos toţi ungurii din oraş"

Sunteţi de acord cu Pr Arsenie Papacioc - "marele duhovnic?


Mă simt siderat de astfel de personaje care aduc grave prejudicii şi deservicii prea-frumoasei ortodoxii (care între noi fiind vorba a fost aproape eradicată din România), alimentând din plin bigotismul turmelor gregare constituite în tot felul de sarabande populate de habotnici şi sceleraţi siniştri! Cu adevărat trăim veacul de pe urmă, cel al înşelării!
Înţeleg să asanezi o societate identificând elementele antisociale şovine sau iredentiste (fie ele maghiare, sau ... chineze), dar să epurezi etnic complet o comunitate, de la cel mai mic copil până la cei ajunşi la pragul senectuţii, asta este strict apanajul unor minţi oarbe şi profund bolnave! 


   Ridică nemernicul, fie el ungur, ţigan sau român, dar să mă goneşti din casa mea, doar pentru singura vină de apartenenţă la o etnie, îmi nutreşte un profund sentiment de repulsie. Aceşti "mari duhovnici" se prevalează cu dibăcie de învăţăturile creştine pentru a strecura apoi cu perfidie învăţături contradictorii. Se dau ultra-ortodocşi, chiar vorbesc şi ei cît e de frumoasă virtutea iubirii de vrăjmaşi, ca apoi să disemineze fel şi fel de dejecţii ideologice. Ăştia erau legionarii, se prevalau de învăţăturile creştine pentru a câştiga aderenţi şi făceau pe sfinţii până reuşeau să acceadă la putere unde apoi îşi arătau adevărata lor faţă, după cum vedem clar şi în cazul acestui personaj. Aceşti "creştini" să citească Matei 13-27 Pilda grâului şi a neghinei unde Mântuitorul spune clar secerătorilor să nu secere ci să lase grâul împreună cu neghina. Şi nici nu mai cred că ungurii ar fi mai neghinoşi ca noi...
Am scris aceste rânduri doar pentru că observ că încă e la mare modă acest personaj.
Îmi este ruşine, dar cu această ocazie îmi fac şi "mea culpa" pentru faptul că până nu demult şi eu mă aflam în această tabără prea-nenorocită filo-legionară, doctrină construită pe o solidă temelie de minciuni, smintind mulţime de lume. Voi pune acest derapaj pe seama greşelilor inerente din perioada tinereţii...
Somnul raţiunii naşte monştri!

======================================

Post scriptum: 


     Eu sunt un vechi comentator de pe blogul saccsiv cu numele de ioannis.
Articolele de blog care aduc atingere imaginii mişcării legionare sunt cenzurate de blogul saccsiv. 
Încercaţi şi voi să postaţi oricare din aceste materiale de aici, să vedeţi dacă vă lasă!!
Întrucât din text lipseste orice fel de limbaj trivial (deşi permite în blogul său  comentarii nepoliticoase şi chiar triviale), îmi rezultă că singurul motiv pentru care saccsiv tot cenzurează articolele din acest blog este că unele adevăruri îi sunt incomode.
Saccsive, ţii şi tu lumina adevărului ascunsă sub obroc?  Dacă greşesc cu ceva, te rog arată-mi unde, asta şi vreau, că şi eu sunt om supus greşelii, dar nu-mi bloca mesajele doar pe motivul că sunt adevăruri care nu-ţi convin ţie şi nu pică bine cu legiunea aia mincinoasă căreia îi ascunzi adevărata faţă.
Altfel, dovedeşti doar că şi tu ai un caracter meschin, cu nimic mai presus ca al masonilor si trădătorilor de ţară pe care-i tot blamezi, şi nici nu eşti corect cu gloata de manipulaţi pe care îi sminteşti cu mişcarea aia legionară, cărora nu le permiţi să ajungă şi la cealaltă parte a adevărului.
Dar nu e nicio problemă, nu mie va trebui să-mi dai socoteală! Vine moartea degrabă, ca un fur, şi fiecare va da socoteală pentru faptele sale. Şi din câte ştiu, starea împotriva adevărului e un păcat teribil de greu!
Aşadar, de dragul adevărului, arată că ai caracter, fii demn şi permite dialogul, şi combate-mă civilizat dacă ai cu ce, căci eu vin cu argumente foarte puternice în articolele în care am arătat adevărata faţă ascunsă a legionarilor, dovezi clare şi indubitabele provenite chiar din cărţile şi sursele voastre. Aici e marea ta problemă, şi ştii şi tu prea bine că nu ai argumente mai puternice, că nici nu ai de unde... De aceea şi cenzurezi mesajele mele în timp ce la rubrica ta de comentarii îşi găsesc locul fel şi fel de indivizi ce-şi comentarii virulente şi triviale.
Dacă voiam să vă fac rău, puteam trimite de mult timp cele două articole despre caracterul fascist, antisemit şi ecumenist al mişcării legionare (link 1 si link 2) la toate agenţiile de presă, la organele de justiţie şi ordine publică, mitropolii, episcopii, mănăstiri, sesizări pe la combaterea discriminării şi antisemitismului, ambasade  şamd.... dar nu vreau să fac rău nimănui. Deşi nu e frumos ce faci, am decis să nu dau deloc "sfoara prin ţară", ci o să-L las doar pe Bunul Dumnezeu să vă judece, voi lăsa totul să decurgă cu voia şi îngăduinţa Lui!
Saccsiv! Dacă de la fratele Gabriel de la apologeticum nu am pretenţii, arată măcar tu că poţi fi demn, măcar acum, după o cenzură veche din Aprilie 2015!
Chiar te invit să faci un subiect de dezbatere pe blogul tău, măcar cu acest articol: http://silviu-ion.blogspot.ro/2015/05/marile-probleme-ale-miscarii-legionare.html



  Doamne ajută!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

MARILE PROBLEME ALE MIŞCĂRII LEGIONARE (dovezi chiar din cărţile legionare privind caracterul fascist, antisemit, ecumenist, ezoterist şi neortodox al grupării legionare)

RĂTĂCIRILE ECUMENISTE ale Arhim. ILIE CLEOPA din cartea “CĂLĂUZĂ ÎN CREDINŢA ORTODOXĂ”

Conspiratia clanurilor de machedoni împotriva României